
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας Ι.Ε.Γ. & Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.
12/05/2026
Νέα σελίδα στο Ινστιτούτο Ελληνικού Διατροφικού Πολιτισμού & Γαστρονομίας (Ι.Ε.Γ.)- Ανοικτή πρόσκληση συμμετοχής
25/05/2026Το Ινστιτούτο Ελληνικού Διατροφικού Πολιτισμού και Γαστρονομίας (Ι.Ε.Γ.) και η Ομοσπονδία Επαγγελματικών, Βιοτεχνικών και Εμπορικών Σωματείων Ζακύνθου (Ο.Ε.Ζ.Ε.) προχώρησαν στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας, με σκοπό την προώθηση κοινών δράσεων για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας, των παραδοσιακών προϊόντων και του ελληνικού διατροφικού πολιτισμού.
Το Μνημόνιο υπέγραψαν ο Πρόεδρος της Ο.Ε.Ζ.Ε. κ. Ιωάννης Γλύκος και ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Γ. κ. Γεώργιος Καββαθάς.
Η συνεργασία των δύο φορέων επικεντρώνεται στην υλοποίηση πρωτοβουλιών που ενισχύουν τη σύνδεση της τοπικής παραγωγής με τη γαστρονομία, την εκπαίδευση επαγγελματιών και την προβολή της πολιτιστικής και διατροφικής ταυτότητας των τοπικών κοινωνιών.
Μέσα από το Μνημόνιο δημιουργείται ένα πλαίσιο συνεργασίας που συμβάλλει στη διατήρηση, ανάδειξη και διάδοση των αξιών του ελληνικού διατροφικού πολιτισμού, με έμφαση στις ιδιαίτερες γαστρονομικές παραδόσεις της περιφέρειας.




