
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας Ι.Ε.Γ. & ΠΟΕΣΕ
05/05/2026
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας Ι.Ε.Γ. & Ο.Ε.Ζ.Ε.
19/05/2026Το Ινστιτούτο Ελληνικού Διατροφικού Πολιτισμού και Γαστρονομίας (Ι.Ε.Γ.) και η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας (Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.) υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας, θέτοντας τις βάσεις για την ανάπτυξη κοινών δράσεων που θα συμβάλουν στην προβολή του ελληνικού διατροφικού πολιτισμού και στη στήριξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας που δραστηριοποιείται στον ευρύτερο αγροδιατροφικό και γαστρονομικό τομέα.
Το Μνημόνιο υπέγραψαν ο Πρόεδρος της Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε. κ. Γεώργιος Καββαθάς και ο Α’ Αντιπρόεδρος του Ι.Ε.Γ. κ. Νικόλαος Μιχαλίτσης.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας προβλέπεται η ανταλλαγή τεχνογνωσίας, η συνδιοργάνωση δράσεων ενημέρωσης και εκπαίδευσης, καθώς και η ανάπτυξη πρωτοβουλιών που αναδεικνύουν τον ρόλο της ελληνικής γαστρονομίας στην οικονομική και πολιτιστική ανάπτυξη της χώρας.
Η συνεργασία αυτή ενισχύει την κοινή προσπάθεια για τη διαφύλαξη και προβολή της ελληνικής διατροφικής κληρονομιάς και την υποστήριξη των επαγγελματιών που συμβάλλουν στη διάδοσή της.




