
Πρώτη εκδήλωση της νέας «σελίδας» του ΙΕΓ
24/02/2026
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας Ι.Ε.Γ. & Γ.Σ.Ε.Β.Ε.Ε.
12/05/2026Το Ινστιτούτο Ελληνικού Διατροφικού Πολιτισμού και Γαστρονομίας (Ι.Ε.Γ.) και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων (ΠΟΕΣΕ) προχώρησαν στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας, με στόχο την ανάπτυξη κοινών δράσεων για την ανάδειξη και προώθηση του ελληνικού διατροφικού πολιτισμού και της ελληνικής γαστρονομίας.
Το Μνημόνιο υπέγραψαν ο Πρόεδρος της ΠΟΕΣΕ κ. Γεώργιος Καββαθάς και ο Α’ Αντιπρόεδρος του Ι.Ε.Γ. κ. Νικόλαος Μιχαλίτσης.
Η συνεργασία των δύο φορέων αποσκοπεί στην υλοποίηση εκπαιδευτικών και ενημερωτικών πρωτοβουλιών, στην προώθηση της γαστρονομικής ταυτότητας της χώρας, καθώς και στην ενίσχυση της σύνδεσης της εστίασης με τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα και την τοπική παραγωγή.
Μέσα από τη συνεργασία αυτή επιδιώκεται η ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομικής παράδοσης ως σημαντικού πυλώνα πολιτισμού, ανάπτυξης και εξωστρέφειας.




